WAT DOEN WIJ VOOR JOU
BETERE SFEER = BETERE PRODUCTIVITEIT
TEVREDEN GASTEN BESTEDEN ZO’N 15% MÉÉR
VRAGEN, VRAGEN, VRAGEN ...
Een ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel.
Stel jezelf daarom eens de volgende vragen:
- Gasten tevreden?
- Team enthousiast?
- Omzet goed?
- Geen stress?
- Genoeg winst?
- Werksfeer top?
Kun je een vraag niet positief beantwoorden?
Dan liggen er kansen op verscherping! En zijn wij een aangewezen partner in een weg naar succes.
Plan van aanpak
Aan de hand van een rapportage benoemen wij de punten van aandacht. Vervolgens kiezen wij samen met de ondernemer waar we mee aan de slag gaan en stellen wij een actieplan op.
Ondersteunen
Benoemen van kansen zorgt voor een grote slag. Maar ‘hands on’ meewerken en meelopen maakt het verschil.
Wij ondersteunen in de dagelijkse operatie gedurende een vooraf bepaalde tijd, met als doel dat de processen versoepelen, de werksfeer verbeterd en de gastervaring optimaal wordt. Met een beter resultaat in omzet, winst en tijd als gevolg.
We doen dit met ‘on the job’ coaching, voorstel protocols en het stroomlijnen van procedures en processen.






QISE SERVICE PRODUCTEN
Bepaal welk traject voor jou het beste past aan de hand van onze basis pakketten onder producten.
Verder is daar ook te bepalen of er liever voorkeur uitgaat naar maatwerk, of dat er puur naar training gezocht wordt zonder analyse.
Denk daarbij aan:
- Vaktechnieken,
- Service sequenties,
- Protocols
- Standaardisering van procedures.
- Klachtenafhandeling
- Customer Journey
Direct Contact voor vragen, onduidelijkheden of een vrijblijvende offerte?
BEL ONS! of MAIL ONS!
Denk er aan…. You’re In Charge!

Laat een scan doen met Qise Quick en maak het verschil.
You’re in charge!
QISEPERTISE
Met onze expertise maken wij verscherpingskansen voor horeca exploitanten inzichtelijk en reiken wij tools, technieken en ‘know how’ aan om de kansen te benutten
Analyseren.
Detecteren van kansen met voelen, proeven en ruiken.
Er liggen vaak meerdere kansen, maar met één kans het hoofd bieden boek je al een vooruitgang.
- Is de gast tevreden?
Waar ligt dat aan? Service, F&B, Sfeer, Prijs? - Is het team tevreden?
Waar ligt dat aan? Voorwaarden, Sfeer, Druk, Kennis? - Is de uitbater tevreden?
Waar ligt dat aan? Processen, Kosten, Vrije tijd, Werkdruk, Kennis?






TEAM ‘Aspire to Inspire’
Het is van cruciaal belang dat we het team meenemen in deze reis, ze betrekken bij de kansen op groei en ze daarin een stem laten hebben. Zij zijn de strijders en onmisbaar voor het succes. Zonder hen is de strijd al verloren voordat we er aan beginnen.
SAMENGEVAT
- Analyseren van bestaande processen en de daarin verborgen kansen.
- (Verbeter)plan opstellen om de kansen te benutten.
- Ondersteunen met het inzetten van de opgestelde acties, gekoppeld aan de kansen.
- Nabeschouwing resultaat bepalen en eventueel een vervolgplan opstellen.
- Nazorg met periodieke bezoeken waarvan frequentie in samenspraak gaat met de exploitant

Vragen, vragen, vragen....
Een ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel.
Stel jezelf daarom eens de volgende vragen:
- Gasten tevreden?
- Team enthousiast?
- Omzet goed?
- Geen stress?
- Genoeg winst?
- Werksfeer top?
Kun je een vraag niet positief beantwoorden?
Dan liggen er kansen op verscherping! En zijn wij een aangewezen partner in een weg naar succes.

Laat een scan doen met Qise Quick en maak het verschil.
You’re in charge!
qisepertise
Met onze expertise maken wij verscherpingskansen voor horeca exploitanten inzichtelijk en rijken wij tools, technieken en ‘know how’ aan om de kansen te benutten
Analyseren.
Detecteren van kansen met voelen, proeven en ruiken.
Er liggen vaak meerdere kansen, maar met één kans het hoofd bieden boek je al een vooruitgang.
- Is de gast tevreden?
Waar ligt dat aan? Service, F&B, Sfeer, Prijs? - Is het team tevreden?
Waar ligt dat aan? Voorwaarden, Sfeer, Druk, Kennis? - Is de uitbater tevreden?
Waar ligt dat aan? Processen, Kosten, Vrije tijd, Werkdruk, Kennis?






Plan van aanpak
Aan de hand van een rapportage benoemen wij de punten van aandacht. Vervolgens kiezen wij samen met de ondernemer waar we mee aan de slag gaan en stellen wij een actieplan op.
Ondersteunen
Benoemen van kansen zorgt voor een grote slag. Maar ‘hands on’ meewerken en meelopen maakt het verschil.
Wij ondersteunen in de dagelijkse operatie gedurende een vooraf bepaalde tijd, met als doel dat de processen versoepelen, de werksfeer verbeterd en de gastervaring optimaal wordt. Met een beter resultaat in omzet, winst en tijd als gevolg.
We doen dit met ‘on the job’ coaching, voorstel protocols en het stroomlijnen van procedures en processen.
TEAM ‘Aspire to Inspire’
Het is van cruciaal belang dat we het team meenemen in deze reis, ze betrekken bij de kansen op groei en ze daarin een stem laten hebben. Zij zijn de strijders en onmisbaar voor het succes. Zonder hen is de strijd al verloren voordat we er aan beginnen.






samengevat
- Analyseren van bestaande processen en de daarin verborgen kansen.
- (Verbeter)plan opstellen om de kansen te benutten.
- Ondersteunen met het inzetten van de opgestelde acties, gekoppeld aan de kansen.
- Nabeschouwing resultaat bepalen en eventueel een vervolgplan opstellen.
- Nazorg met periodieke bezoeken waarvan frequentie in samenspraak gaat met de exploitant
qise service producten
Bepaal welk traject voor jou het beste past aan de hand van onze basis pakketten onder producten.
Verder is daar ook te bepalen of er liever voorkeur uitgaat naar maatwerk, of dat er puur naar training gezocht wordt zonder analyse.
Denk daarbij aan:
- Vaktechnieken,
- Service sequenties,
- Protocols
- Standaardisering van procedures.
- Klachtenafhandeling
- Customer Journey
Direct Contact voor vragen, onduidelijkheden of een vrijblijvende offerte?
BEL ONS! of MAIL ONS!
Denk er aan…. You’re In Charge!

ONZE GARANTIE
Betrouwbaar
Wij gaan discreet om met informatie, respecteren wensen en leveren altijd 100%
Professioneel
Onze standaard hangt samen met Vakmanschap, Integriteit en punctualiteit
Kwaliteit
Alles doen wij met de grootste aandacht voor het beste resultaat, zonder compromissen
Algemene Voorwaarden | Privacy Verklaring | Sitemap