



Qise Quick
Van een nader te bepalen dag nemen we zowel dal als piekmomenten onder de loep en leggen kansen op verscherping bloot.
Focus ligt op de kwaliteit van service. Met enerzijds de ervaring van het team en anderzijds de ervaring van de gast.
Vanuit de kennis, achtergrond en betrokkenheid worden overige noemenswaardige zaken ook meegenomen, evenals specifieke geuite behoeften van de ondernemer.
Elementen van de Qise Quick service
Met volledige openheid van zaken en respect voor de integriteit van je zaak doen wij een onderzoek naar de gastenervaring, de ervaring van het team en de algehele prestatie met de daarbij horende processen. Kwaliteit, efficiëntie, presentatie en omgeving zijn hierbij belangrijke sleutelwoorden.
De bevindingen, resultaten en conclusies van de analyse worden overzichtelijk en uitgediept opgemaakt in een rapport en zal als leidraad en handvat gebruikt worden voor het actie plan. De gelaagdheid van het rapport is afhankelijk van de aandachtspunten die uit de Analyse en een Q&A naar voren komen.
aan de Qise Quick Service wordt 1 voorstel actieplan gekoppeld om op weg te helpen in de eerste stappen. Uitbreiding is mogelijk met Qise Quality en Qise Complete
Passie voor het vak. Dat staat bij ons op nummer één.
Onze liefde voor de horeca is te groot om niet betrokken te blijven.
Na afronding van elk project houden wij contact en zullen wij een jaar lang periodiek polsen naar de status van de genomen acties en hun resultaten. Waar nodig zullen wij bijdragen en helpen bijstellen.
ONZE GARANTIE
Betrouwbaar
Wij gaan discreet om met informatie, respecteren wensen en leveren altijd 100%
Professioneel
Onze standaard hangt samen met Vakmanschap, Integriteit en punctualiteit
Kwaliteit
Alles doen wij met de grootste aandacht voor het beste resultaat, zonder compromissen
Algemene Voorwaarden | Privacy Verklaring | Sitemap